Thursday, October 30, 2008

Lama Abi Tak Update Blog Nuha

Salam...

Dah seminggu lebih abi tak dapat 'access' internet kat opis sebab ada masalah 'server'. Baru skarang baru ok, dapat abi postkan rentetan cerita Nuha...:-). Kata orang2 alim & orang tua, bayi yang masih kecil boleh nampak yang ghaib pada pandangan orang dewasa...apa yang terjadi pada Nuha barangkali ada kaitan. Nuha dah 3 kali nangis kuat bila di bawa berjalan dan balik lewat petang. Pertama bila balik dari rumah ustaz kawan ummi, balik dah maghrib, laluan pulak semak kiri dan kanan...malamnya, Nuha nangis dan agak lama baru dapat pujuk, itu pun Nuha tidur balik. Kali ke-2, semasa abi & ummi bawa Nuha ke HIMPIT yang diadakan di tepi Pantai Pandok, Chendering. Malamnya pun Nuha nangis kuat. Kali ke-3, Nuha tidur dulu...malamnya nuha terkejut...Nangis kuat. Masa tu, abi & ummi bawak Nuha ke pantai Merang...berkelah dengan keluarga di sana.

Nampaknya Nuha tak boleh di bawa berjalan kalau hari dah lewat petang...malamnya kemungkinan besar Nuha akan nangis kuat.

Yang pasti, Nuha suka sangat kalau abi & ummi bawa gi bersiar-siar, masuk kereta jer...dah lompat2 sebab suka sangat...:-).

No comments: